Blog Recommendation: The Insider

copy-theinsder-by-rikke-may-headerBillede lånt af Rikke May – The Insider

Selvom jeg allerede har postet denne recommendation på Facebook, så får I den også lige her.
Jeg er altid på jagt efter nye, inspirerende blogs at følge, og i forgårs faldt jeg tilfældigt over The Insider by Rikke May, og jeg er solgt! Jeg elsker Rikkes bramfri skriverier, og at alt ikke nødvendigvis skal være “så pænt”, og så mixer hun på fineste vis mode med mad og livsstil, herlige billeder og ikke mindst en sans for god humor, som andre godt kunne lære af. I hvert fald – synes jeg – en dejlig og personlig blog ud over det sædvanlige!

Et indlæg fra bloggen, jeg klart vil anbefale jer at kigge forbi er dette: Hvorfor Lyver Vi! Sjældent er jeg blevet så rørt, dybt ramt og samtidig – på særeste vis – beriget af et blog indlæg!
Happy reading!

 

Follow me on Blogloving’ / Like me on Facebook

Skriv en kommentar

Filed under Random

Skriv en kommentar